Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La companyia va detectar 150 positius entre els passatgers després de fer una prova de control al port de Gènova
El creuer MSC Grandiosa, afectat per un brot de Covid-19 mentre navegava per Itàlia, preveu arribar en les pròximes hores al Port de Palma. La companyia va detectar 150 positius entre els passatgers, després de fer una prova de control al port de Gènova. Allà van desembarcar els primers 40 passatgers i van ser traslladats a una residència sanitària d’aquesta ciutat del nord d’Itàlia per passar-hi la quarantena.
Dimarts varen desembarcar al port de Civitavechhia, a Roma, la resta de passatgers contagiats, majoritàriament italians. La passatgera espanyola afectada Ester Benavente s’ha queixat del tracte rebut per part de la companyia.
El creuer va sortir de Marsella el passat 28 de desembre amb devers 5.000 passatgers a bord. A més de fer diferents proves de control, a l’inici, a la meitat i al final del recorregut, per embarcar s’ha de presentar el Certificat Covid.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències