Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La companyia va detectar 150 positius entre els passatgers després de fer una prova de control al port de Gènova
El creuer MSC Grandiosa, afectat per un brot de Covid-19 mentre navegava per Itàlia, preveu arribar en les pròximes hores al Port de Palma. La companyia va detectar 150 positius entre els passatgers, després de fer una prova de control al port de Gènova. Allà van desembarcar els primers 40 passatgers i van ser traslladats a una residència sanitària d’aquesta ciutat del nord d’Itàlia per passar-hi la quarantena.
Dimarts varen desembarcar al port de Civitavechhia, a Roma, la resta de passatgers contagiats, majoritàriament italians. La passatgera espanyola afectada Ester Benavente s’ha queixat del tracte rebut per part de la companyia.
El creuer va sortir de Marsella el passat 28 de desembre amb devers 5.000 passatgers a bord. A més de fer diferents proves de control, a l’inici, a la meitat i al final del recorregut, per embarcar s’ha de presentar el Certificat Covid.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona