Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Se sospitava que es podia tractar d'una fuga de gas, però finalment ha estat un problema al transformador
Els bombers intervenint la zona / EP
117Bombers, Policia Nacional i Policia Local de Palma han intervingut aquest dijous en què se sospitava que podia ser una fuga de gas en la Plaça Weyler de Palma, enfront del Caixaforum, fins que finalment s’ha confirmat que el fum sortint es devia a una fallada elèctrica, concretament a un curtcircuit en un transformador.
Els fets han ocorregut entorn de les 10.30 hores d’aquest dijous, quan fins al lloc s’han desplaçat dues dotacions de bombers i diverses patrulles de la Policia Local i Nacional, que han acordonat la zona, encara que el trànsit no s’ha vist interromput en cap moment.
En poc menys de mitja hora s’ha descartat la hipòtesi que fos una fuga de gas. Diversos tècnics s’estaven traslladant ara a la zona per a solucionar el problema elèctric.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida