Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Hi ha poc més de 2.400 casos actius i 228 pacients hospitalitzats amb coronavirus
Aquest dijous hi ha poc més de 2.400 casos actius i 228 pacients hospitalitzats amb coronavirus. Això vol dir que un de cada onze positius està hospitalitzat. Per posar-ho en perspectiva, comprovam com estàvem només fa un mes: dia 8 de setembre a les Balears havien d’ingressar als hospitals un de cada cinc positius. Teníem manco casos actius: no arribaven als dos mil, però el doble de pressió als hospitals, amb més de 400 hospitalitzats.
I precisament, per seguir avançant en l’atenció hospitalària, aquest dijous Son Espases ha inaugurat un nou centre de simulació clínica. Un espai on alumnes i professionals poden posar en pràctica els seus coneixements, emprant la tecnologia en tres dimensions o la realitat virtual. Aquestes eines també es poden fer servir per practicar l’atenció de casos greus de Covid-19.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat