Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Els grups polítics i la comunitat musulmana de la ciutat s'han reunit per llençar un missatge de concòrdia i tranquil·litat
Abdelkader Mahmoudi, un dels quatre presumptes jihadistes detinguts a Mallorca, hauria planejat dur a terme una acció violenta a la plaça de l’Ajuntament d’Inca, segons la interlocutòria del jutge de l’Audiència Nacional, Santiago Pedraz. Volia apunyalar els vianants i convertir-se en màrtir. El jutge ha enviat a la presó tots els detinguts a Mallorca. Els imputa un delicte de pertinença a organització terrorista i elaboració i adoctrinament de terroristes.
L’Ajuntament d’Inca ha celebrat, aquest divendres capvespre, una reunió d’urgència per tractar aquest tema. Hi han participat representants de tots els partits polítics del Consistori, el cap de la Policia Local, la mediadora cultural de la ciutat, membres de totes les associacions musulmanes del municipi i el President de la Federació Islàmica a les Balears. Junts han volgut llençar un missatge d’unitat, tranquil·litat, serenor i concòrdia.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits