X

Un dels membres de La Manada va intentar obtenir el passaport dilluns

El guàrdia civil, en llibertat provisional, se li va retirar el passaport i té prohibit sortir de territori estatal sense autorització judicial

28/06/2018

Un dels membres de La Manada va intentar obtenir el passaport dilluns

18

Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil condemnat a nou anys de presó per abusos sexuals a una jove juntament amb altres quatre membres de La Manada, va intentar el dilluns 25 obtenir el passaport, però la seva petició va ser rebutjada.

Segons la diligència a la qual ha tingut accés l’agència Efe, la cap de l’equip d’expedició d’aquests documents en l’oficina de Tablada-Sevilla li va comunicar la impossibilitat de realitzar aquest tràmit per tenir prohibida la sortida del territori estatal.

El condemnat havia sol·licitat cita prèvia per realitzar aquest tràmit i va acudir a l’oficina a les 11.30 hores. Una hora després, es va personar davant el jutjat de guàrdia de Sevilla per complir un dels requisits que li va imposar l’Audiència de Navarra per sortir en llibertat. Antonio Manuel Guerrero es troba en llibertat provisional des de divendres passat 22 de juny després d’abonar la fiança de 6.000 euros que li va imposar l’Audiència de Navarra per sortir de presó.

Com la resta dels condemnats, ha de comparèixer els dilluns, dimecres i divendres en el jutjat de guàrdia de la seva localitat de residència i així ho va fer el mateix dilluns i dimecres. També té prohibit accedir a la Comunitat de Madrid, lloc de residència de la víctima, amb la qual tampoc es poden comunicar per cap mitjà o procediment.

Així mateix, se’ls va retirar el passaport i se’ls va prohibir sortir de territori estatal sense autorització judicial, a més de designar un domicili on pugui ser trobat, així com un telèfon de contacte, amb l’advertiment exprés que en el cas de no ser localitzat en ell immediatament s’expedirà la corresponent ordre de crida i cerca.

28/06/2018

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT