50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Un total de 16 migrants han estat rescatats d'una pastera localitzada a l'oest del far de Cala Figuera
Un dels 16 migrants localitzats aquest dimecres en Cala Figuera (Mallorca) ha estat traslladat a l’Hospital Son Espases en estat de semiinconsciència, encara que mantenia el pols. En concret, s’ha encarregat del trasllat l’helicòpter ‘Helimer 205’ de Salvament Marítim, segons ha informat la Delegació del Govern.
Un total de 16 migrants, tots homes, han estat rescatats d’una embarcació localitzada a unes 15 milles a l’oest del far de Cala Figuera a Calvià. L’operatiu s’ha posat en marxa a partir de l’avís d’una embarcació particular que informava del rescat dues persones d’una pastera que es trobaven en l’aigua.
Fins a la zona s’ha desplaçat la ‘Salvamar’ de Salvament Marítim, que ha fet el transbord d’altres vuit ocupants de la pastera i de quatre més que també han estat albirats en l’aigua per l’helicòpter ‘Helimer’. Finalment, altres dues persones han estat localitzades en la mar després de donar l’avís un ferri que cobria la seva ruta en aigües pròximes.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte