Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Costitx té una nova rotonda d'accés des de l'encreuament de la carretera de Sineu. Els tràmits per construir-la començaren ara fa 9 anys
157
Ja és història un dels pitjors i temuts punts negres de les carreteres de Mallorca. Costitx ja té una nova rotonda d’accés des de l’encreuament de la carretera de Sineu. Els costitxers ho han celebrat amb una bunyolada just devora.
Aquesta rotonda havia estat una demanda històrica del poble, perquè, en ser una recta, la gent agafava molta velocitat amb el seu vehicle, i qui volia sortir de Costitx a la via que uneix Sineu amb Inca havia d’anar molt alerta per incorporar-s’hi. De fet, en la darrera dècada s’hi havien registrat fins a 12 accidents greus. Els tràmits per construir-la començaren ara fa 9 anys.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat