Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Vòlei Palma i ConectaBalear Manacor s'enfronten a partir de les set de l'horabaixa a Son Moix
Una vegada que s’arriba al pavelló, i que un ja entra dins el vestidor, la concentració és màxima. El ritual abans de botar a la pista és important i tenir bones sensacions és fonamental, més quan es tracta d’un derbi. Ho saben bé Anderson Chourio, jugador del ConectaBalear Manacor, i Renzo Cairús, del Vòlei Palma.
Tant el Manacor com el Palma lluiten per entrar a la Copa del Rei. Són novens i desens respectivament, i les opcions s’esgoten. Tot passa per guanyar avui horabaixa, a partir de les set, a Son Moix.
Ser capità és un orgull, però també una responsabilitat i més en aquest tipus d’enfrontaments. Cairús i Chourio tenen en comú moltes coses, però no coincideixen en qui guanyarà el partit d’avui. Tots dos estiren cap a casa a l’hora de posar messions per qui guanyarà aquest derbi de la Superlliga.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal