Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Vòlei Palma i ConectaBalear Manacor s'enfronten a partir de les set de l'horabaixa a Son Moix
Una vegada que s’arriba al pavelló, i que un ja entra dins el vestidor, la concentració és màxima. El ritual abans de botar a la pista és important i tenir bones sensacions és fonamental, més quan es tracta d’un derbi. Ho saben bé Anderson Chourio, jugador del ConectaBalear Manacor, i Renzo Cairús, del Vòlei Palma.
Tant el Manacor com el Palma lluiten per entrar a la Copa del Rei. Són novens i desens respectivament, i les opcions s’esgoten. Tot passa per guanyar avui horabaixa, a partir de les set, a Son Moix.
Ser capità és un orgull, però també una responsabilitat i més en aquest tipus d’enfrontaments. Cairús i Chourio tenen en comú moltes coses, però no coincideixen en qui guanyarà el partit d’avui. Tots dos estiren cap a casa a l’hora de posar messions per qui guanyarà aquest derbi de la Superlliga.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors