Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Aquesta persona hauria participat presumptament, amb d'altres, en ciberatacs contra institucions públiques i sectors estratègics d'Espanya i altres països de l'OTAN
Foto: Guàrdia Civil
149La Guàrdia Civil ha detingut una persona a Manacor una persona per delictes de danys informàtics amb finalitats terroristes. Ho ha fet en el marc d’una operació, en la qual s’ha arrestat dues persones més, a Huelva i Sevilla.
Els detinguts haurien participat, presumptament, en ciberatacs contra institucions públiques i sectors estratègics d’Espanya i altres països de l’OTAN. En concret, a tots aquells que donen suport a Ucraïna en el marc del conflicte bèl·lic derivat de la invasió russa.
S’han registrat els domicilis d’aquestes persones, tot intervenint material informàtic i documentació. Pertanyen, suposadament, a un grup activista de hackers, nascut arran de la invasió russa d’Ucraïna.
Es tracta d’un dels més actius en aquest moment. En el seu propi manifest fundacional, el grup reconeix que respondran proporcionalment en resposta a les accions que trobin hostils i obertament antirusses, per part d’Occident.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat