La Fiscalia demana presó per un altre detingut aquesta setmana a Madrid per jihadisme
La Guàrdia Civil ha detingut a Melilla un home implicat en una xarxa de finançament, captació i enviament de combatents per a Estat Islàmic.
Segons el Ministeri d’Interior, se servia d’un entramat societari a Dinamarca per evadir elevades sumes de doblers, que servien per finançar viatges de jihadistes a zones de conflicte. 24 empreses formarien part de l’entramat que hauria evadit 8 milions d’euros.
A Madrid, ha passat a disposició judicial el suposat jihadista de 32 anys detingut a la capital amb dos companys més de pis. La Fiscalia demana presó per a l’home que havia anunciat el seu desig d’atemptar.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona
La presidenta del Congrés havia negat haver-se reunit amb l'empresari en comissió parlamentària