Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Va agredir a la seva parella i també va provocar lesions a la germana de la víctima
85
La Policia Local de Santa Eulària ha detingut a un home acusat d’un presumpte delicte de violència masclista.
Segons ha informat l’Ajuntament, la detenció va tenir lloc aquest dissabte a la tarda, quan l’home hauria agredit a la seva parella a uns apartaments turístics de Cala Llonga.
També va provocar lesions a la germana de la víctima i va destrossar una porta. El servei es va iniciar a les 18.37 hores, quan el 112 va remetre un avís per agressió en el bloc d’apartaments.
Segons la informació, l’home hauria atacat a la seva parella després de tornar en estat embriac. Quan els agents van arribar, van veure que la germana de la dona tenia també petites ferides i la camisa trencada. A través d’un treballador, la dona va confirmar que l’home havia tornat embriac i va iniciar una discussió amb la seva germana amb posterior agressió.
Els policies van acompanyar a la víctima al centre de salut i a presentar la denúncia. L’agressor, per la seva banda, només va admetre la discussió, però no una agressió i no va facilitar cap explicació sobre les lesions de la dona i la seva germana.
Els agents li van detenir per un suposat delicte de violència de gènere.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703