Un distintiu de qualitat a les oficines de lloguer pot acabar regulant el sector i reduir la massificació que viuen les carreteres de les Balears. Quan els turistes arribin a les Illes i vegin el distintiu sabran que és una empresa legal, que compleix el codi de bones pràctiques i que no patiran cap mena d’abús. Al setembre, el Govern balear i el sector s’asseuran a negociar quins criteris s’han d’avaluar. Per poder superar l’examen de qualitat, els rent a car hauran d’estar inscrits a Turisme, un pas per passar el sedàs a empreses fraudulentes.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.