Pedra Viva duu a l’Illa del Rei l’espectacle aquàtic ‘The Weight of Water’
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
L'Atlètic Balears rep el Pradejón a Son Malferit amb l'objectiu d'encadenar la segona victòria consecutiva a casa
Amb la moral reforçada després del triomf de diumenge passat i amb l’objectiu de sumar la segona victòria consecutiva a casa, així afronta l’Atlètic Balears el partit contra el Pradejón de La Rioja.
Així ho afirma una de les futbolistes més destacades d’aquest bon començament de temporada, Andrea Ríos. “Anam per bon camí i de manera progressiva, i jugar a casa és sempre un plus”, assegura.
Les jugadores de Txema Expósito són ara mateix quartes, a dos punts del líder. I amb molt bones sensacions. “El vestidor està molt unit, el grup és molt bo, i això és clau per tenir una bona temporada”, diu Ríos.
El Pradejón, per contra, encara no ha sumat cap punt. Un fet, però, que no farà relaxar les futbolistes. Saben de la qualitat i de l’experiència de les seves rivals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més