Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El tercer duel de l'estada del Mallorca a Geinberg ha estat el més seriós, i el més disputat. Bones sensacions de l'equip a la primera meitat.
Àustria és terra de grans compositors. I en el Mallorca, sembla clar qui duu la batuta. Amb el permís, és clar, del seu entrendor. Un Predrag Rajkovic que avui, per cert, compleix un any com a mallorquinista. Felicitats.
Felicitats també per a Omar Mascarell, que ahir va fer el seu primer gol amb la camiseta del Mallorca. Seu va ser el 0 a 1, després d’una gran assistència de Dani Rodríguez. Assistència que el canari li agraeix. Un gol que reflecteix el que tothom comenta en el si de la plantilla mallorquinista: els nous s’estan integrant molt bé.
El Mallorca es posa així per davant en un partit que no sembla, per res, amistós. Enfronaments, marcatges, entrades dures… i fins i tot picabaralles. Aguirre també se pren el partit seriosament. Al cap i a la fi, és la preparació per a la lliga.
L’ensurt el dona Martin Valjent, substituït per molèsties musculars. Pereix que només serà això, molèsties.
A la segona meitat, també típic de les pretemporades, la calor, la falta de físic, i els nombrosos canvis fan baixar el ritme del partit. I el Colònia aprofita per igualar el marcador. Després d’una errada de les que no es poden permetre en competició oficial. El gol és d’Olesen.
Acaba l’estada a Àustria. Ara toca tornar a la feina a casa. Pendent, també, de futures novetats.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora