Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
S'hi tornarà a jugar a pilota, a projectar-hi cinema a la fresca i s'ofereix també com a lloc de celebracions
El Frontón de Sineu era un dels pocs reglamentaris de Mallorca. Els anys daurats, a grans trets, varen ser les dècades dels anys 60 i 70 del segle passat.
Pep Oliver, Pavaroti, era un bon jugador de frontó. I avui ha vist, per primera vegada això: el Frontón de Sineu rehabilitat. I està impressionat, diu: “la parella d’èxit eren Biel Dalmau, Calet, i Pere Joan Florit, Boiret“, explica. “Jo una vegada els vaig guanyar… m’emocion de recordar aquells anys”, relata.
L’artífex de la recuperació del Frontón de Sineu, tancat cap a finals del 80, és Juan Fernández, un empresari madrileny: “quan vaig entrar aquí dins vaig sentir una energia molt poderosa, vaig percebre que era un lloc amb moltes vivències a les esquenes. El que no entenia era per què no s’havia recuperat”, diu.
Juan vol recuperar el joc del frontó i també el cinema a la fresca de temps passats. No només això, sinó que aspira a poder llogar l’espai per fer-hi celebracions de tota casa. Com abans. I és que el Frontó de Sineu podria recuperar aquelles funcions, més si la col·laboració público-privada s’avé. De moment, l’Ajuntament de Sineu ja considera fer-hi algun acte del programa de les festes de la Mare de Déu d’Agost d’enguany.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada