Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L’anàlisi del darrer partit del Mallorca contra l'Alabès
164
Hi ha partits on les possibilitats d’èxit augmenten de forma exponencial i aquest n’era un. Un rival amb dubtes, pocs gols i resultats compromesos varen obrir la porta de l’esperança vermella. I aquesta sensació es va aguantar fins que va haver-hi un error que va ser definitiu. Una altra vegada va ser fruit d’una jugada d’estratègia. Un córner originà un penal absurd que canvià tot el partit.
Inicialment el Mallorca botà a Mendizorroza amb la lliçó ben apresa. El ritme va ser baix, molt baix. Vicente Moreno col·locà Take i Lago per defora i Budimir per causar problemes als centrals locals. Una jugada seva va ser l’únic aval d’atac però la pilota es va estavellar al pal.
L’Alabès és un equip d’amenaça servida en comptagotes. Només dos gols i fets pel mateix jugador anunciaven un partit de porques ocasions. Així va ser. Però el marcatge damunt Joselu era la prioritat del partit. Evitar les prolongacions era clau defensiva i això es va fer fins a la jugada fatídica.
Els dos equips estaven abocats a l’empat o a aprofitar una errada. I aquí va estar profitós l’Alabès que no va fallar des dels onze metres. Després d’aquesta jugada, el partit es va acabar i la derrota arribà de forma categòrica.
No hi ha temps per les lamentacions i el Mallorca s’haurà d’alçar de cara al partit davant de l’Espanyol. Aquí es posarà a prova la capacitat d’un equip que haurà de tenir paciència però també haurà de millorar la seva pilota aturada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania