Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L’anàlisi del darrer partit del Mallorca contra l'Alabès
Hi ha partits on les possibilitats d’èxit augmenten de forma exponencial i aquest n’era un. Un rival amb dubtes, pocs gols i resultats compromesos varen obrir la porta de l’esperança vermella. I aquesta sensació es va aguantar fins que va haver-hi un error que va ser definitiu. Una altra vegada va ser fruit d’una jugada d’estratègia. Un córner originà un penal absurd que canvià tot el partit.
Inicialment el Mallorca botà a Mendizorroza amb la lliçó ben apresa. El ritme va ser baix, molt baix. Vicente Moreno col·locà Take i Lago per defora i Budimir per causar problemes als centrals locals. Una jugada seva va ser l’únic aval d’atac però la pilota es va estavellar al pal.
L’Alabès és un equip d’amenaça servida en comptagotes. Només dos gols i fets pel mateix jugador anunciaven un partit de porques ocasions. Així va ser. Però el marcatge damunt Joselu era la prioritat del partit. Evitar les prolongacions era clau defensiva i això es va fer fins a la jugada fatídica.
Els dos equips estaven abocats a l’empat o a aprofitar una errada. I aquí va estar profitós l’Alabès que no va fallar des dels onze metres. Després d’aquesta jugada, el partit es va acabar i la derrota arribà de forma categòrica.
No hi ha temps per les lamentacions i el Mallorca s’haurà d’alçar de cara al partit davant de l’Espanyol. Aquí es posarà a prova la capacitat d’un equip que haurà de tenir paciència però també haurà de millorar la seva pilota aturada.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13