L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
"No sabem a què juga l'Autoritat Portuària", asseguren els vesins i comerciants
Els vesins i comerciants del Port d’Eivissa denuncien que, un estiu més, no hi ha megaiots a la dàrsena de Llevant. Tot i que l’adjudicació a l’empresa es va fer a principis de juny, el servei encara no s’ha posat en marxa. Això fa que els negocis de primera línia facin menys caixa.
Al bar de l’hotel Ryans, a primera línia del Port d’Eivissa, asseguren que la manca de megaiots al Moll de Llevant del port d’Eivissa els afecta molt. “Des que no hi són hi ha molta menys gent a la terrassa”, expliquen. L’Autoritat Portuària va adjudicar el Moll de Llevant, on amarren els grans iots de fins a 40 metres, a l’empresa Igy Marinas per vuit anys. Va ser a principis de juny. Però ja som a finals de juliol i no han començat a fer feina. El president de l’Associació de vesins i comerciants del Port d’Eivissa, Joaquín Manuel Senén, diu que estan “molt desil·lusionats”. “No sabem a què juga l’Autoritat Portuària”, diu Senén, que conclou que s’han perdut tres anys i que els locals de primera línia fan menys caixa que el 2019.
Aquests dies només ha amarrat un veler neerlandès amb permís especial de l’Autoritat Portuària per les seves dimensions, així com alguns vaixells de Baleària i Trasmapi sense passatge. Altres negocis asseguren que els usuaris dels megaiots no acudeixen als seus locals, però sí que atreuen ambient. L’Autoritat Portuària diu que la tramitació perquè tornin els megaiots al port d’Eivissa és en la recta final, però no posa data de posada en marxa.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari