Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'objectiu és que els joves aprenguin valors... però, sobretot, és un projecte d'acció comunitària i millora social
L’objectiu d”Un Estiu per Créixer’ és que els joves aprenguin valors, hàbits i reforcin la seva autonomia… però, sobretot, és un projecte d’acció comunitària i de millora social. Ja sigui lligat a la producció ecològica, a l’educació, al medi ambient o a la promoció del patrimoni, entre altres àmbits.
A prop del sembrat i envoltat de fruites i hortalisses. Aquest és l’entorn on en Pere passarà els matins de juliol; plantant, cuidant i collint els productes de temporada, tal com li ha explicat en Joan, el productor de la finca de Sa Barraca. El Centre Artesanal des Mercadal comptarà aquest mes amb n’Iris, que ja prepara una visita per als fillets de l’escola d’estiu.
Es desenvolupa a tota l’illa i seran gairebé 300 els joves que, entre juliol i agost, formaran part de la quarta edició del programa… i que han canviat els casals i els campus per assumir nous reptes, fer-se responsables de determinades tasques i aportar el seu granet d’arena per millorar la societat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància