Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Un estudi de l'Àrea de Salut de Menorca evidencia que les persones no vacunades tenen fins a 30 vegades més risc d'ingressar-hi que una persona immunitzada
118
Un estudi de l’Àrea de Salut de Menorca evidencia que les persones no vacunades tenen fins a 30 vegades més risc d’ingressar a la unitat de cures intensives que una persona immunitzada. Dels 17 ingressos registrats a cures Intensives entre el 24 d’agost i el 14 de gener -que és el període en aquest cas analitzat des de l’Hospital Mateu Orfila-, tan sols 3 pacients comptaven amb la pauta completa.
És a dir, durant aquesta sisena onada de la pandèmia, la taxa d’ingressats a UCI entre els no vacunats és superior als 90 casos per cada 100.000 persones, mentre que entre els immunitzats, la xifra baixa per sota dels 4 pacients per cada 100.000.
Són dades que, segons l’Àrea de Salut, reflecteixen l’efecte positiu de la vacunació i, per això, una vegada més, insisteix en la necessitat “imperiosa” d’immunitzar-se contra la covid. No només per evitar els efectes més greus de la malaltia, sinó també per al bon funcionament del servei públic. De fet, des d’aquest dilluns no és necessari agafar cita prèvia per vacunar-se.
A Menorca, 81.583 persones estan totalment immunitzades i 2.255 que no han rebut ni una dosi.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros