Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

El fiscal l'acusa d'assetjar laboralment un agent que, finalment, es va incorporar a la plantilla de la policia local de Palma
L'exinspector acusat de coaccions, Juan José López
58Un exinspector de la Policia Local de Capdepera serà jutjat a l’octubre per presumptes coaccions a un subordinat. Aquest dimecres ha acudit a una vista a l’Audiència de Palma que s’ha tancat sense acord entre les parts. El fiscal demana que el condemnin a 2 anys i 3 mesos de presó. Segons el seu escrit, entre els anys 2006 i 2010, va assetjar laboralment un agent. El va aïllar, li va assignar funcions inferiors a la seva categoria i controlava el seu vehicle a través d’un sistema GPS. A conseqüència d’això, el policia va patir trastorns anímics i va estar de baixa en repetides ocasions. Finalment, es va incorporar a la plantilla de la policia local de Palma.
L’Ajuntament va ignorar un informe d’Interior
Segons el fiscal, la conselleria d’Interior va emetre un informe en el qual es recomanava la suspensió immediata de l’acusat per possible abús d’autoritat. Però l’Ajuntament no va fer res. L’exinspector es va jubilar fa uns anys.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval