Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El ferri hauria envaït lleugerament la zona de fondeig permesa per a embarcacions
114
El ferri Jaume III de la naviliera Balèaria ha xocat aquesta passada nit amb dues embarcacions que es trobaven fondejades a la bocana del port de Son Blanc, a Ciutadella. El capità del vaixell no ha pogut evitar la topada, tot i els avisos amb la sirena. Algunes fonts expliquen a IB3 que el ferry hauria envaït lleugerament la zona de fondeig d’emarcacions durant les maniobres, motivat, en part, per problemes en un dels motors.
Com a conseqüència, ha provocat una via d’aigua a un dels velers, que ara es troba varat al dic a l’espera del peritatge corresponent. L’altre veler implicat, no ha patit danys.
Sovint els vaixells que han d’atracar a Son Blanc troben embarcacions a la bocana del port, que dificulten les maniobres per entrar al dic.
D’altra banda, un altre vaixell de Balèaria, l’Hypatia d’Alexandria, ha amarrat al port de Maó per problemes tècnics. Està previst que es resolguin en les pròximes hores.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada