Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El ferri hauria envaït lleugerament la zona de fondeig permesa per a embarcacions
El ferri Jaume III de la naviliera Balèaria ha xocat aquesta passada nit amb dues embarcacions que es trobaven fondejades a la bocana del port de Son Blanc, a Ciutadella. El capità del vaixell no ha pogut evitar la topada, tot i els avisos amb la sirena. Algunes fonts expliquen a IB3 que el ferry hauria envaït lleugerament la zona de fondeig d’emarcacions durant les maniobres, motivat, en part, per problemes en un dels motors.
Com a conseqüència, ha provocat una via d’aigua a un dels velers, que ara es troba varat al dic a l’espera del peritatge corresponent. L’altre veler implicat, no ha patit danys.
Sovint els vaixells que han d’atracar a Son Blanc troben embarcacions a la bocana del port, que dificulten les maniobres per entrar al dic.
D’altra banda, un altre vaixell de Balèaria, l’Hypatia d’Alexandria, ha amarrat al port de Maó per problemes tècnics. Està previst que es resolguin en les pròximes hores.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia