Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
El sindicat denuncia, a més, que la falta de sanitaris fa que hagin de dispensar medicaments als presos altres treballadors
El sindicat ACAIP-UGT denuncia que “la situació a la presó de Menorca és crítica”. Assegura que de 120 treballadors que podrien ser, només hi havia 94 places ocupades, però ara 42 d’ells han demanat trasllat de plaça i 19 se n’aniran de l’illa.
A més de la manca de personal, el sindicat denuncia que no hi ha cap professional sanitari. Això obliga altres treballadors a dispensar els medicaments. El sindicat també reclama a l’Estat el plus d’insularitat de 410 euros que no tenen i, en canvi, altres funcionaris autonòmics sí. Els costos de vida de Menorca dificulten que treballadors puguin quedar a l’illa.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat