X

ACAIP-UGT alerta una manca important de personal a la presó de Menorca

El sindicat denuncia, a més, que la falta de sanitaris fa que hagin de dispensar medicaments als presos altres treballadors

26/03/2025

ACAIP-UGT alerta una manca important de personal a la presó de Menorca

155

El sindicat ACAIP-UGT denuncia que “la situació a la presó de Menorca és crítica”. Assegura que de 120 treballadors que podrien ser, només hi havia 94 places ocupades, però ara 42 d’ells han demanat trasllat de plaça i 19 se n’aniran de l’illa.

A més de la manca de personal, el sindicat denuncia que no hi ha cap professional sanitari. Això obliga altres treballadors a dispensar els medicaments. El sindicat també reclama a l’Estat el plus d’insularitat de 410 euros que no tenen i, en canvi, altres funcionaris autonòmics sí. Els costos de vida de Menorca dificulten que treballadors puguin quedar a l’illa.

26/03/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT