Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Ofereixen mitjans tècnics i humans
L’Ajuntament de Palma ha guardat un minut de silenci en el ple d’aquest dijous, que s’ha cancel·lat en solidaritat amb els afectats per la DANA. En una declaració institucional llegida pel batle en nom de tota la corporació municipal, Jaime Martínez ha explicat que un grup de voluntaris dels Bombers de Palma estan a disposició per si són requerits pels serveis d’emergència valencians. Martínez ha explicat que aquest dimecres va parlar per telèfon amb la batlessa de València, María José Català, a la qual va oferir mitjans tècnics i humans per col·laborar en les tasques derivades de la DANA a la Comunitat Valenciana.
També els Bombers de Mallorca estan a punt per viatjar fins a València si fos necessari: “Tenim quatre unitats d’intervenció amb 19 bombers i 7 vehicles preparats per partir a València en cas que se’ns requereixi la nostra ajuda. Dues unitats són per esgotaments, una de recerca amb cans i un altre d’intervenció a riuades”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa