Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els nous propietaris han anunciat que mantindran la plantilla actual d'uns 2.300 treballadors
Novetats a Thomas Cook: Ving, la filial nòrdica del touroperador britànic, ja té nous propietaris. Es tracta del grup noruec Strawberry i del fons suèc Altor. Cadascun d’ells adquireixen el 40 per cent de la filial, mentre que el 20 per cent restant serà per al fons britànic TDR Capital.
Ving és el major touroperador dels països escandinaus. Després de la fallida Thomas Cook, ha mantingut les seves operacions. Els nous propietaris han anunciat que mantindran la plantilla actual d’uns 2.300 treballadors.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix