Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
En aquesta desena edició la novetat és la participació dels instituts
El Museu de Menorca ha acollit les presentacions dels projectes que s’han elaborat a la desena edició del programa Decelera. Alumnes dels instituts Joan Ramis i Ramis i Pasqual Calbó han explicat les seves propostes. Tecnologia i sostenibilitat han estat els temes centrals. Tot i que també hi ha hagut algunes alternatives amb l’educació com a tema central: un assistent a l’aprenentatge o una plataforma per facilitar el procés de sol·licitud de beques.
Els guanyadors d’aquesta edició han estat un guia turístic virtual amb intel·ligència artificial i un LinkedIn per a esportistes que permet tenir trofeus i medalles al perfil virtual. Tots els participants es mostren agraïts de poder formar part d’aquest programa, ja que han après molt i el seu projecte s’ha nodrit de professionals i de les aportacions dels companys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106