Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un policia nacional de paisà ha reduït l'agressor i l'ha detingut
A Ciutadella, una dona ha patit aquest divendres una agressió amb arma blanca mentre era a un bar de la plaça del Born. Els fets han passat a les tres del capvespre, quan un home, de 34 anys i amb antecedents psiquiàtrics, s’ha tirat damunt la víctima (que era a la terrassa amb un amic) i ha intentat clavar-li un ganivet al coll. En aquell moment, ha intervingut un policia nacional de paisà: ha reduït l’agressor i l’ha detingut.
A la víctima, veïna de Ciutadella de 24 anys, l’han atès per ferides lleus al centre de Salut Canal Salat i una hora després, li han donat l’alta. Al detingut, l’han traslladat a l’àrea de psiquiatria de l’Hospital Mateu Orfila.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat