Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'agressor va ser detingut anit passada per un presumpte delicte de maltractament
Un home de 47 anys va apunyalar la seva exparella anit passada al barri del Viver, a Palma. L’agressió es va produir prop de les 10 del vespre. L’home li va clavar un ganivet a la part baixa i posterior de l’esquena, després d’haver mantingut una discussió al domicili on conviuen. En el moment de l’agressió, la víctima estava en companyia d’una amiga i d’un fill major d’edat. Aquests varen intervenir i varen poder separar-los. La policia va acudir al lloc dels fets, avisada pels veïns, i en arribar va trobar que la dona estava sagnant. Va ser traslladada en una ambulància i es troba fora de perill.
Abans, durant la discussió, l’home ja havia colpejat la dona. A més, va acudir al domicili d’un amic de la víctima i el va amenaçar de mort amb el ganivet.
La policia va detenir l’home per un presumpte delicte de maltractament i ha obert una investigació per esclarir els fets.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom