Hores després s'ha trobat el cadàver de la mare de l'agressor amb evidents signes de violència
Nou cas de violència masclista a Saragossa. Una dona de 68 anys ha mort assassinada pel seu marit al pis on vivien. L’home, de 67 anys, li ha assestat diverses punyalades mortals. Després s’ha precipitat per la finestra del domicili, ubicat a la quarta planta i ha mort. La dona patia principi d’alzheimer. Es tracta d’un matrimoni de metges jubilats.
Hores després, la Policia Nacional ha localitzat el cadàver de la mare del suposat homicida, una dona de 92 anys, amb signes evidents de violència.
La parella tenia dos fills i no consta cap denúncia prèvia pel maltractament. L’home ha deixat un escrit al domicili però no consta el contingut.
L’Ajuntament de la capital aragonesa ha fet un minut de silenci aquest migdia i ha decretat un dia de dol oficial.
L'especialista havia quedat accidentat a 30 m de fondària