Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Els fets han ocorregut al municipi de Granadilla de Abona, a Tenerife
Malauradament i coincidint amb el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència de Gènere, una dona, de 26 anys, ha estat assassinada la matinada d’aquest dilluns, presumptament a mans de la seva parella.
Els fets han ocorregut al municipi de Granadilla de Abona, a Tenerife. El presumpte autor dels fets, un home de 29 anys, ha estat detingut per agents de la Guàrdia Civil.
Ja són 8 les dones assassinades a les Canàries enguany, i en espera de confirmar-se aquest darrer cas, 51 a tot l’Estat.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz