La dona es troba en estat crític ingressada a Son Espases
Presumpte cas de violència masclista a Palma. Un home de 50 anys ha agredit la seva dona, i s’ha procedit a la seva detenció per delicte de violència de gènere i temptativa d’homicidi. Segons fonts, els fets han ocorregut aquesta matinada sobre les 3.00 hores a un domicili al barri del Camp d’en Serralta.
Pel que sembla la parella del presumpte autor estava dormint i li hauria colpejat amb un objecte contundent com podria ser un martell al cap, i també a diferents parts del cos. L’home hauria estat qui ha telefonat la Policia, que han trobat encara la dona conscient i han procedit a la detenció del presumpte agressor. La Policia Nacional ja està al capdavant de la investigació. De moment, es coneix que la dona es troba en estat crític ingressada a Son Espases.
Aquest mateix migdia, el presumpte agressor ha tornat al domicili, emmanillat, amb la Policia per continuar amb la investigació dels fets.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19