Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El jove s'ha precipitat des d'un domicili particular i ha caigut damunt el restaurant de la planta baixa
Un jove de 24 anys ha quedat en estat crític en caure des d’un segon pis al municipi de Sant Josep (Eivissa), segons han informat des del SAMU 061.
Segons han explicat, el succés ha tingut lloc aquest dijous a les 00.10 hores, quan el jove s’ha precipitat des d’un domicili particular i ha caigut damunt un restaurant que es troba sota.
Al lloc ha acudit una UVI mòbil, una ambulància bàsica i la Policia Local. El jove ha estat traslladat a la Clínica Vilas, on ha quedat ingressat en estat crític amb un politraumatisme.
El Govern britànic, preocupat per l’augment de casos de ‘balconing’
“El balcòning és un ritual adolescent on té un pes important la pressió social del grup”
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703