Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'origen de les flames podria haver estat un curtcircuit dins el local
A Eivissa, un home de 42 anys ha resultat intoxicat per inhalació de fum en un incendi que s’ha declarat a un magatzem de Puig d’en Valls. L’habitatge de l’home està just al costat del magatzem. L’origen de les flames podria haver estat un curtcircuit dins el local, que ha quedat completament destrossat.
Juan Moreno viu just al costat de la casa on es va produir l’incendi, el número 8 del Camí de Puig d’en Valls. Va ser el primer a qui va cridar l’afectat en originar-se el foc que gairebé ha acabat amb un petit magatzem amb el terrat d’uralita que es troba just al costat de l’habitatge. L’incendi es va iniciar passades les onze i mitja de la nit i uns 20 minuts després, segons expliquen els vesins, arribaven els bombers. El foc es va propagar ràpidament i la preocupació era que no arribés als cotxes aparcats al carrer. L’home ha estat donat d’alta de l’hospital Can Misses aquest dilluns matí.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció