Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La víctima va ser traslladada a Son Espases però finalment va morir al voltant de les tres de la matinada
La Policia Nacional investiga la mort d’un home avui de matinada a mans del seu company de pis a la barriada de Son Gotleu.
Passaven uns minuts de les 11:30 de la nit quan una discussió entre dos companys de pis ha acabat de manera tràgica. El més gran, un home de 78 anys ha apunyalat l’altre de 50 amb unes estisores. Sembla ser que tenien problemes de convivència segons ha confirmat la Policia Nacional. Els veïnats coneixien el presumpte autor de l’apunyalament i no se’n saben avenir.
La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació. Anit traslladaren el detingut als calabossos i avui la Unitat Científica l’ha duit al domicili per reconstruir els fets. Al carrer d’Indalecio Prieto molts veïnats han esperat per veure entrar el presumpte agressor. Fins i tot, amics i l’exparella de la víctima s’han assabentat al carrer del que ha ocorregut.
Els serveis d’emergència varen traslladar l’home a Son Espases per aturada cardiorespiratòria i xoc hemorràgic, i finalment ha mort al voltant de les tres de la matinada en haver perdut molta sang.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat