Un veïnat de la zona va trobar el cadàver a l'interior de la torre aquest passat dimarts
179
Un home de 80 anys, resident al barri des Pil·larí de Palma, ha mort electrocutat a un molí d’aigua de la zona. Un conegut de la víctima va trobar el cadàver aquest dimarts, a l’interior de la torre. En espera dels resultats de l’autòpsia, la policia no descarta que fos un accident. Aquest molí abasteix d’aigua els residents de la urbanització de Can Figó. Ells afirmen que està tancat amb pany i que només s’hi accedeix quan es fan tasques de manteniment o hi ha avaries. Comenten que mai no s’havia produït cap accident en aquesta instal·lació i que fa un temps varen retirar les aspes per evitar que caiguessin i algú es pogués fer mal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura