Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

En el succés també han patit intoxicacions lleus un bomber i tres policies locals
Un home de 78 anys ha resultat ferit molt greu dijous horabaixa en un incendi al seu habitatge en un pis del barri de Nou Llevant de Palma, on ha patit intoxicació per fum i cremades de segon grau. En el succés també han patit intoxicacions lleus un bomber i tres policies locals.
L’home ferit molt greu ha patit una parada respiratòria de la qual ha estat recuperat per agents de la Policia Local, ha estat atès per personal del 061 i traslladat en una ambulància UVI mòbil a l’Hospital de Son Espases, ha informat el servei d’emergències.
Un bomber de 33 anys ha estat atès també per inhalació de fum i traslladat en estat menys greu a la Mútua Balear. Pel que fa als tres policies locals, han estat atesos d’intoxicacions lleus en el propi lloc dels fets i no han requerit trasllat a centres sanitaris.
L’incendi ha començat devers les 18.10 hores en un setè pis d’un edifici del carrer Puerto Rico de Palma. Han acudit a l’emergència els Bombers de Palma, la Policia Local, dues ambulàncies UVI mòbil, una de suport vital bàsic i un vehicle d’intervenció immediata amb un metge.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor