El premiat va gastar-se 7.200 euros en un estanc del carrer Jacint Verdaguer de Mollerussa
Un home ha guanyat 18 milions d’euros al Sorteig Extraordinari de Nadal d’aquest diumenge 22 de desembre després d’haver comprat 36 sèries del tercer premi, el 00750, nombre que va demanar en un estanc del carrer Jacint Verdaguer de Mollerussa (Lleida). En total l’home va gastar 7.200 euros.
El premiat va comprar 36 sèries d’aquest nombre per un valor de 7.200 euros.L’amo de l’estanc, Josep Saló, ha explicat que no coneix l’home. Es tracta d'”una petició fora de sèrie que vam poder aconseguir”, ha manifestat. “Em va dir que si sortia aquest nombre la famila es posaria molt contenta”, ha afirmat el propietari de l’estanc, que ha confessat que li va estranyar que demanàs tantes sèries. També ha explicat que fa un anys, al 2014, el seu estanc també va repartir dècims d’un segon premi de la Loteria de Nadal.
Del mateix número, 00750, l’administració de loteria de Sort (Lleida), la Bruixa d’Or ha venut dues sèries, un milió d’euros.
Una part del complex està ocupat i l'altra es prepara per començar la temporada turística
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora