L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El detingut és un antic treballador de la naviliera que va imprimir els bitllets en un dels vaixells sense autorització
79
La Guàrdia Civil ha detingut a un home espanyol de 31 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa comès a Formentera.
Després de rebre una denúncia del gerent d’una de les navilieres,en què informava de l’ús sense autorització d’una màquina d’impressió de bitllets de vaixell, la Guàrdia Civil va iniciar una investigació.
Els agents van esbrinar que una persona venia bitllets de vaixell que cobreix la ruta Formentera-Eivissa en diferents establiments comercials i locals d’oci de Formentera.
Després de diverses gestions van localitzar el sospitós que va resultar ser un antic treballador de la naviliera, que aprofitant aquesta condició havia accedit a un dels vaixells on va imprimir 2.027 bitllets sense nom i amb data oberta, valorats en més de 58.000 euros.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues