La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

El presumpte agressor ha mort després de sofrir un accident de cotxe quan fugia
El vehicle amb el que ha fugit el presumpte agressor. /EFE
30La dona de 28 anys tirotejada aquest dimecres per la seva exparella quan recollia el seu fill del col·legi es troba ingressada en l’UCI de l’Hospital d’Elda (Alacant) amb mort cerebral.
L’agressió es va produir cap a les 17 hores d’aquest dimecres quan la dona esperava el seu fill. Llavors, la seva exparella, de 31 anys, es va acostar a ella i el va disparar.
Després de tirotejar-la, l’home va fugir en el cotxe d’ella, va sofrir un accident contra un mur i va morir. S’investiga si la mort de l’agressor es va produir per l’impacte o es va llevar la vida.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta