La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
La tècnic ha estat traslladada a una mútua per a ser atesa
Imatge d'arxiu.
120Un home alemany de 63 anys en estat d’embriaguesa ha agredit avui de matinada a una tècnic d’emergències sanitàries (TES) mentre el traslladaven a l’Hospital de Son Espases en una ambulància.
Segons han informat fonts del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) 061 a l’agència Europa Press, els fets han tingut lloc aquesta matinada devers les 03.00 hores, quan els serveis d’emergències van rebre una trucada en què se sol·licitava la seva assistència a causa de l’estat etílic d’un home.
Una UVI mòbil es va desplaçar fins al carrer Álvaro de Bazán de Palma i es va disposar a traslladar al subjecte en qüestió. Va ser precisament durant el seu trasllat hospitalari quan l’home va agredir a la TES, qui ha estat traslladada a una mútua per a ser atesa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca