Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
L'agressor ha estat detingut, als pocs minuts, a prop de l'establiment
Un home ha resultat ferit aquesta tarda després de ser apunyalat en un bar de la barriada de Son Cladera, a Palma.
Els fets han ocorregut al voltant de les 17.50 hores en un bar situat al carrer Canonge Antoni Sancho, quan els equips d’emergència han rebut un avís que s’estava produint una baralla fruit de la qual hi havia una persona a la qual li havien assestat una punyalada al cap. L’agressor que havia fugit just després de l’agressió, ha estat detingut pocs minuts després a prop de l’establiment.
Fins al lloc s’han desplaçat nombroses patrulles de la Policia Local de Palma i de la Policia Nacional, a més de dues ambulàncies del 061, una medicalitzada i una altra bàsica.
En accedir a l’interior del local, els efectius han trobat a l’home sagnant amb una ferida al cap i en el colze. Després d’estabilitzar-li, els sanitaris ho han traslladat a un centre hospitalari amb pronòstic reservat.
Segons les primeres hipòtesis, agressor i víctima es coneixien i l’altercat s’hauria produït per discrepàncies familiars. La zona ha quedat completament acorralada per la Policia Local i Nacional, fins que ha arribat la policia científica i d’homicidis perquè fer-se càrrec d’investigar el succeït.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia