societat
Un jove australià de 34 anys es troba ingressat a la Clínica Juaneda de Ciutadella a causa d’una caiguda d’una alçada de més de 3 metres. L’accident s’ha produït poc després de les tres de la matinada a la zona d’oci d’Es Pla, en concret a unes escales que hi donen accés.
Segons fonts policials, l’home estava xerrant amb uns amics quan ha perdut l’equilibri i ha caigut.
Minuts després ha estat assitit per la Policia Local i per una ambulància de suport vital avançat que l’ha traslladat al centre hospitalari ciutadellenc on es troba ingressat a l’UCI en observació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És el balanç d'aquest diumenge per mor de les vagues de tripulants de cabina de Ryanair i dels controladors de...
Els visitants s'indignen davant les mesures d'accés
Es tracta, sobretot, de gent jove que ha celebrat el final de curs i que ha volgut aprofitar fins l'últim...
Va compartir cap de cartell amb el grup Franz Ferdinand, davant un públic de 22.000 persones, lleugerament menor a les 28.000 que van assistir al festival divendres