Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ha estat traslladat a l'Hospital de Son Espases
Un home de 37 anys es troba en estat greu per ofegar-se a la Platja de Palma aquest dissabte. Ha estat a l’altura del balneari 13. Segons ha informat el SAMU 061, els fets han ocorregut entorn les 13.00 h. Els socorristes han iniciat, de manera immediata, les maniobres RCP.
El 061 ha activat una ambulància de suport vital avançat, al mateix temps que una ambulància de suport vital avançat infermer (SVAE) de l’Ajuntament de Palma ha assistit a l’home.
Finalment, s’ha traslladat l’home de 37 anys fins a l’Hospital Universitari de Son Espases, amb pronòstic greu.
Ahir ja va haver-hi sis persones ofegades, tres d’elles mortes.
Divendres negre per als banyistes: sis ofegats, tres d’ells morts
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13