Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
La víctima va arribar pels seus propis mitjans a un centre de salut d'Eivissa, però va ser després durant el trasllat a l'Hospital quan va entrar en parada
Foto: Go My Media / Shutterstock.com
506Un home de 36 anys ha mort la matinada d’aquest divendres a Eivissa per una intoxicació en el consum de drogues. La víctima ha patit una aturada cardiorespiratòria a causa per un elevat consum de metamfetamina, també coneguda com ‘tina’ o ‘crystal meth’, cosa que li hauria provocat una hipertèrmia.
Segons han informat fonts sanitàries a IB3 Notícies, l’home, de nacionalitat britànica, va acudir pels seus propis mitjans al Centre de Salut de Vila. Des d’allà, el SAMU 061 el va traslladar d’urgència a l’Hospital de Can Misses. Durant el trasllat va patir una aturada cardiorespiratòria. Una vegada l’ingressaren a Urgències, tot i els esforços dels sanitaris, només es va poder certificar la seva defunció. Això va ser a les 4.55 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany