Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els fets han succeït quan un dels homes ha baixat fins al pou d'una finca, on hi havia filtracions de gasos, i l'altre l'ha intentat rescatar
Un home de 46 anys ha mort quan reparava una cisterna a Montuïri. El seu cosí, de 47 anys, ha pogut ser reanimat pel 061 però ha quedat ferit greu.
Els serveis d’emergències han rebut l’avís devers les 8.20 hores. Dos homes que reparaven una cisterna a una casa de Montuïri s’han trobat malament i han sofert una parada cardiorespiratòria. Els agents sospiten que han inhalat gasos procedents d’una filtració d’una fossa sèptica.
Els Bombers de Mallorca els ha aconseguit treure de la cisterna. Un dels dos, de 46 anys, ha mort en el lloc dels fets i l’altre, de 47, ha pogut ser reanimat pel 061 i l’han traslladat a l’hospital de Manacor.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte