Els socorristes de la platja l'han tret de dins l'aigua, però, tot i els esforços, no li han pogut salvar la vida
Imatge d'arxiu de la platja de Cala Millor. Foto Europa Press
47Un home ha mort ofegat aquest migdia mentre nedava a la platja de Cala Millor, als municipis de Son Servera i Sant Llorenç des Cardassar. El 061 ha rebut un avís dels socorristes de la zona de l’aparició d’un cos surant damunt l’aigua, panxa per avall, quan faltaven dos minuts per a les onze del migdia (10.58 hores).
Ràpidament, s’han mobilitzat una UVI mòbil i els socorristes, que amb un desfibril·lador i seguint les indicacions del 061, han procedit amb l‘RCP, la reanimació cardiopulmonar. Tot i els esforços, però, no li han pogut salvar la vida i l’home ha mort.
En aquesta zona del llevant de Mallorca, la mar aquest dimarts no està calma. Dilluns es registrava fort vent i mala mar, amb onades de fins a dos metres en tot el vessant del llevant de l’arxipèlag. Aquest dimarts, el vent ja ha desaparegut, però continua la mar vella i les onades que poden superar el mig metre d’alçada.
Agricultura hi ha trobat greus problemes d'higiene i cadàvers de gallines i rates