Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
La deflagració ha provocat un incendi a l'establiment turístic
Un treballador de manteniment roman ingressat greu a l’UCI de Son Espases després d’haver esclatat el quadre elèctric que manipulava a un hotel de Platja de Muro. L’explosió que li ha causat les ferides també ha provocat un incendi a diferents espais de l’establiment que ha generat una densa fumerada.
Segons els serveis d’emergència, l’operari manipulava un dels quadres elèctrics de l’establiment en el moment de l’explosió. La deflagració li ha causat cremades de segon grau a la cara, el coll i els braços, i després de rebre els primers auxilis ha estat traslladat en estat greu a l’hospital de Son Espases. Els tècnics investiguen ara per què s’ha produït l’accident, que alhora ha provocat un incendi. Tota la planta soterrani s’ha cremat i una espesa columna de fum negre sortia per les finestres de la façana de l’hotel.
Per apagar el foc s’han hagut de desplaçar unitats dels parcs de Bombers d’Alcúdia, Inca i Artà, i per mor de la complexitat de l’espai i els aparells que s’hi han vist afectats, ha estat difícil controlar les flames.
Per sort, l’hotel està tancat al públic i no se n’ha hagut de desallotjar cap client, només alguns treballadors que preparaven l’establiment per a la reobertura i que han resultat il·lesos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats