La dona, que va aconseguir fugir de l'habitatge, presentava ferides en diverses parts del cos
Foto Policia Nacional
207La Policia Nacional ha detingut un home com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa en l’àmbit de la violència de gènere, després d’apunyalar la seva parella al seu habitatge a Palma. Els fets varen ocórrer aquest passat dissabte. Els serveis sanitaris avisaren que hi havia una dona en un centre hospitalari que acabava de ser apunyalada per la seva parella, segons ha informat el cos policial en una nota.
La víctima va explicar als agents que l’home no la deixava sortir de casa i que, en un moment donat, va tancar amb clau la porta d’accés a l’habitatge, va agafar un ganivet de la cuina i li va clavar diverses ganivetades en diferents parts del cos: els braços, l’esquena i les mans.
Després d’un enfrontament intens contra l’agressor, la dona va poder escapar i va telefonar a un familiar perquè l’acompanyàs fins a un centre hospitalari. Diverses patrulles de la Policia Nacional es varen dirigir fins al domicili i, després de tocar diverses vegades a la porta, el sospitós va obrir, han explicat des de la Policia Nacional. L’home, que es trobava en estat de xoc, va reconèixer els fets, per la qual cosa va ser detengut. Els agents varen trobar l’arma a la cuina, tal com havia indicat l’autor de l’intent d’homicidi.
La Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona de la Policia Nacional ha assumit la investigació amb l’objectiu d’esclarir els fets i assistir la víctima. No hi havia denúncies prèvies.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues