Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ha passat a un municipi de Galícia. La víctima tenia un fill de 2 anys amb el presumpte assassí
Nou assassinat per violència masclista a Galícia. Un home ha mort la seva exparella amb una arma blanca al municipi de Ribeira i després s’ha intentat suïcidar. La víctima, de 25 anys, tenia un fill de dos anys amb l’agressor, qui després de matar-la, va telefonar a un familiar per confessar els fets i li va dir que intentaria llevar-se la vida.
Els serveis d’emergència el van trobar ferit, però ara es troba fora de perill. El fill no era a l’escena del crim, el domicili de sa mare, en el moment de l’assassinat, i ara els familiars s’han fet càrrec del menor. La Policia investiga els fets com un cas de violència masclista, el primer d’aquest 2024 a Galícia i el setè a Espanya. L’Ajuntament de Ribeira ha convocat un ple urgent per a avui mateix i un minut de silenci com a mostra de rebuig.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat