La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies d'aquest accident mortal
Un home ha mort i una dona està greu després d’un accident entre una moto i una furgoneta a Son Serra de Marina. El matrimoni colcava en la moto, ahir a migdia, i va topar amb la furgoneta que voltava de la carretera cap un camí. A pesar dels esforços des del primer moment de l’accident, de persones que ho presenciaren, els intents per reanimar l’home, de 59 anys, no varen donar resultat.
La carretera d’Alcúdia a Artà ha registrat diversos sinistres mortals, en concret, en aquest mateix punt, a final d’agost de l’any passat, hi va ocórrer el pitjor accident en dues dècades a les illes. Un matrimoni alemany i les dues filles, de 7 i 10 anys, varen morir en xocar amb una furgoneta.
Del Consell de Mallorca lamenten aquest nou accident mortal, i expliquen que han estudiat la via, que és un tram recte amb visibilitat, en bones condicions de conservació i de moment no hi intervendran.
La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies d’aquest nou accident mortal.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres