Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Els sanitaris només varen poder certificar-ne la defunció i la Policia Judicial de la Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació
S’investiga la mort d’un home de 40 anys que s’ha precipitat des d’una sisena planta a Sant Antoni de Portmany. Va ocórrer la nit de diumenge al voltant de les 22:10 hores de la nit a l’edifici Tanit. Fins al carrer del General Balanzat es van desplaçar la Policia Local de Sant Antoni, la Guàrdia Civil i dues ambulàncies del 061.
En arribar, els sanitaris només varen poder certificar la mort de l’home. Els agents van trobar, a la sisena planta, una motxilla que pertanyia a la víctima. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc